Palvelut

Fysioterapia;

• MDT-terapia (Mekaanisen diagnostiikan ja terapian menetelmä) apuna niska- ja selkävaivoihin
  • Lantionpohjan toimintahäiriöiden fysioterapia; inkontinenssi, laskeumat, vatsalihasten erkaumat, (käytössä biopalautehoidot sekä lihaksia aktivoivat ja kipua helpottavat sähköhoidot)
  • Aikuisten neurologinen kuntoutus (mm. Kelan määrittämä vaikeavammaisten avokuntoutus)
  • Geriatrinen fysioterapia, huomioi ikääntyvien tarpeet mm. liikkumisen tukemiseksi ja kiputilojen hoitamiseksi
  • Fasciamanipulaatio; lihaskalvoja manipuloimalla voidaan palauttaa liikkeen laajuus ja kivuttomuus
  • Nivelmobilisaatio; manuaalisen käsittelyn avulla lisätään nivelten liikelaajuutta
  • Fysikaaliset hoidot; Ultraääni- ja sähköhoidot kipuhoitoina tai lihaksia aktivoivana/relaksoivana hoitona
  • Allasterapia; ohjausta sekä neurologisille kuntoutujille, että tuki- ja liikuntaelimistön vammojen kuntouttamiseen allastiloissa (Kaarinan uimahallilla)
  • Veteraanikuntoutus; toteutus kuntoutujan tarpeen mukaisesti joko hoitolaitoksessa tai kotikäynteinä
  • Kinesioteippaus; mahdollisuus poistaa kiputiloja, parantaa nivelten liikkuvuutta, ohjata lihasten ja nivelten liikeratoja sekä nopeuttaa vammautuneen kudoksen paranemista
  • Hieronta; monipuolisten lihaskäsittelyiden avulla relaksoidaan lihaksistoa

Lymfaterapia;

• manuaalinen lymfahieronta joka elvyttää imusuonten toimintaa ja edistää imunesteen virtausta
  • Hivamat -syvävärähtelylaite aktivoi ja rentouttaa lihaksia, vähentää kipua ja turvotusta
  • turvotuksen mittaaminen ja hoidon seuranta
  • tukisukkien tilaus

Kotikäynnit;